Number of the records: 1
Iba spokojný zákazník sa vráti
Title Iba spokojný zákazník sa vráti Author info Hana Adamková Author Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 6, č. 1 (2002), s. 32. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažment * manažment strategický * zákazníci * výkonnosť * metódy sociologické Annotation Cielené poznanie a pochopenie zákazníka. Podstatné faktory pre riadenie vzťahov so zákazníkom. Využitie kvantitatívnych alebo kvalitatívnych metód na získanie informácií od zákazníka. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E02 00437-001, dokument vo fonde SEK References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-12
article
Number of the records: 1