Number of the records: 1  

Iba spokojný zákazník sa vráti

  1. Title Iba spokojný zákazník sa vráti
    Author infoHana Adamková
    Author Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 6, č. 1 (2002), s. 32. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * manažment strategický * zákazníci * výkonnosť * metódy sociologické
    AnnotationCielené poznanie a pochopenie zákazníka. Podstatné faktory pre riadenie vzťahov so zákazníkom. Využitie kvantitatívnych alebo kvalitatívnych metód na získanie informácií od zákazníka.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE02 00437-001, dokument vo fonde SEK
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.