Number of the records: 1  

Informačné systémy v manažmente marketingu: Špecializované programy

  1. Title Informačné systémy v manažmente marketingu: Špecializované programy . IV. časť
    Author infoJaroslav Bartl
    Author Bartl Jaroslav
    Source document MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 9, č. 1-2 (2002), s. 48-55. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2002. ISSN 1335-9568
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * systémy informačné * programy * produkty * telemarketing * báza dát * zákazníci * informácie
    AnnotationŠpeciálne informačné programové produkty MMIS. Telemarketing, Telesales, Call center. Vedenie kampane. Pozorovanie potenciálnych zákazníkov. Zoznamy hovorov. Štruktúrované dopytovanie. Zápis, prehľady. Riadenie predaja. Marketing. Marketingová encyklopédia. Služby zákazníkom. Analýzy a rozbory. synchronizácia dielčich databáz obchodných zástupcov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.