Number of the records: 1
Slovenská televízia nemá peniaze, platí reklamným časom
Title Slovenská televízia nemá peniaze, platí reklamným časom Author info Sylvia Pálková Author Pálková Sylvia Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 12, č. 6 (6. februára 2002), s. 11A. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Keywords televízia * financovanie * financie * spolupráca podnikov * reklama * Slovenská televízia Bratislava Annotation STV nemá dostatok peňazí na výrobu vlastných programov. Preto čoraz viac spolupracuje s externými firmami na výrobe spoločných programov a platí im reklamným časom. STV nechce zverejniť akou časťou sa koprodukční partneri podieľajú na vysielacom čase. K tomuto druhu spolupráce ju núti nedostatok vlastných financií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-20 + 31 príl.
article
Number of the records: 1