Number of the records: 1  

Inovácie vo výrobkovej stratégii

  1. Title Inovácie vo výrobkovej stratégii
    TranslationInnovation in product strategies
    Author infoAlica Lacková, Marta Karkalíková
    Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 2, č. 2 (2001), s. 170-178. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    Keywords inovácia * výrobky * výrobky nové * stratégia podniková * stratégia inovačná
    AnnotationInovačný proces a jeho postup. Význam a charakteristika nových výrobkov. Typy inovačných stratégií. Úspešnosť firmy na trhu závisí aj od zavádzania inovačných stratégií do celkovej stratégie firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.