Number of the records: 1  

Image components of marketing-orientated firm

  1. Title Image components of marketing-orientated firm
    TranslationKomponenty imidžu marketingovo orientovanej firmy
    Author infoViera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 1 (2002), s. 7-24. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords kultúra podniková * kultúra pracoviska * dizajn * komunikácia marketingová * identita podniková
    AnnotationFiremný imidž ako suma aktivít a opatrení finančnej kultúry, firemnej identity a firemného dizajnu, ktoré sa zabezpečujú firemnou komunikáciou. Obsahové vymedzenie firemnej kultúry, firemnej identity, firemného dizajnu a firemnej komunikácie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE02 00018-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.