Number of the records: 1  

Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie

  1. Title Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie
    TranslationThe Media market as a part of product strategy
    Author infoAlica Lacková, Marta Karkalíková
    Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 1 (2002), s. 65-72. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords reklama * stratégia marketingová * médiá * trh * komunikácia marketingová * história * služby * priemysel propagačný * Európa * kampane reklamné
    AnnotationVývoj reklamy. Trendy, ktoré v nej dominujú a zanikajú. História komerčnej reklamy. Vznik konzumnosti. Vývoj v oblasti profesionálnej reklamy, náznaky odštiepenia niektorých reklamných služieb. Reklamný priemysel v Európe. Ekonomické vplyvy na mediálny trh. Vytváranie strategických spojení mediálnych agentúr.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.