Number of the records: 1
Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu
Title Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu Author info Otília Zorkóciová Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Acta academica karviniensia. Č. 2 (2001), s. 136-144. - Karviná Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2001. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords identita podniková * dizajn * komunikácia marketingová * ruch cestovný * služby * marketing Annotation Pojmové a obsahové vymedzenie corporate identity. Vývoj marketingovej koncepcie podnikania, trendy posledných rokov a špecifiká marketingu služieb do oblasti ktorého spadá aj cestovný ruch. Základné charakteristiky služieb v oblasti cestovného ruchu. Úrovne marketingového systému a základné princípy identity. Podnikový dizajn, jeho prednosti. Corporate communication. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-2
article
Number of the records: 1