Number of the records: 1  

Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu

  1. Title Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu
    Author infoOtília Zorkóciová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Acta academica karviniensia. Č. 2 (2001), s. 136-144. - Karviná Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2001. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords identita podniková * dizajn * komunikácia marketingová * ruch cestovný * služby * marketing
    AnnotationPojmové a obsahové vymedzenie corporate identity. Vývoj marketingovej koncepcie podnikania, trendy posledných rokov a špecifiká marketingu služieb do oblasti ktorého spadá aj cestovný ruch. Základné charakteristiky služieb v oblasti cestovného ruchu. Úrovne marketingového systému a základné princípy identity. Podnikový dizajn, jeho prednosti. Corporate communication.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.