Number of the records: 1  

Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia

  1. Title Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia
    TranslationNew Trends in Marketing of the Third Century
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1030-1041. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * zákazníci * spotrebitelia * infraštruktúra * predaj * predajne * Európa * SVE * Slovensko
    AnnotationAnalýza nových trendov v teórii a praxi marketingu vo vyspelých ekonomikách, v strednej Európe a na Slovensku. Nové trendy vo vymedzení cieľových skupín v marketingu. Správanie spotrebiteľa pri nákupnom rozhodovaní. Nové trendy v infraštruktúre predaja. Správanie európskeho zákazníka na prahu nového storočia.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 4-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.