Number of the records: 1
Východiská a predpoklady obchodného partnerstva medzi účastníkmi distribučných procesov
Title Východiská a predpoklady obchodného partnerstva medzi účastníkmi distribučných procesov Translation Starting-points and Conditions for Business Partnership between Participants of Distribution Processes Author info Ferdinand Daňo Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1096-1112. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob Keywords distribúcia * kanály distribučné * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * výrobcovia * obchodníci * sprostredkovatelia * zmluvy * marketing vertikálny Annotation Význam uplatňovania princípov vertikálneho marketingu v procesných vzťahoch medzi obchodnými partnermi pri prenose tovaru od výrobcu k spotrebiteľovi. Zásady uplatňovania selektívneho výberu v rozhodovacích procesoch o zapojení obchodných partnerov do distribučných procesov. Význam pozície a vplyv moci na tvorbu partnerských vzťahov medzi výrobcom a obchodníkom pri realizácií distribučných činností. Sociálne vzťahy v distribučnom systéme ako súčasť partnerských vzťahov. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - BOOKS References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 4-6
article
Number of the records: 1