Number of the records: 1  

Spoločenský marketing - súčasná koncepcia marketingu

  1. Title Spoločenský marketing - súčasná koncepcia marketingu
    TranslationSocietal Marketing - The Contemporary Marketing Concept
    Author infoEva Hanuláková, Adriana Pročková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1113-1133. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing spoločenský * pojmy * koncepcie * zodpovednosť spoločenská * prostredie životné * správanie spotrebiteľa * marketing environmentálny
    AnnotationPodstata a koncepcia spoločenského marketingu. Spoločenská zodpovednosť - princíp súčasnej marketingovej filozofie. Vývoj, trendy a výzvy (politicko-spoločenské, environmentálne, technologické, ekonomické) v spoločenskom marketingu. Uplatňovanie environmentálneho marketingu. Environmentálne správanie spotrebiteľa.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 4-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.