Number of the records: 1
Nad výsledky výzkumu symbolů
Title Nad výsledky výzkumu symbolů Translation Symbol research results analysis Author info Jan Koudelka Author Koudelka Jan Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 003 - Semiotika. Syntax a sémantika všeobecne. Písmo Keywords marketing * reklama * inzercia * symboly * správanie spotrebiteľa * štúdie * výskum * Vysoká škola ekonomická v Prahe Annotation Významné poslanie symbolov v marketingovom prístupe. Pohľad na niektoré výsledky výskumu v rámci grantu GAČR "Symbolika spotrebného správania" publikované katedrou marketingu VŠE Praha. Výskyt symbolov v reklame. Dekódovacie procesy. Skúmanie toho, ako symboly v marketingu vnímajú, dekódujú spotrebitelia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1