Number of the records: 1  

Nad výsledky výzkumu symbolů

  1. Title Nad výsledky výzkumu symbolů
    TranslationSymbol research results analysis
    Author infoJan Koudelka
    Author Koudelka Jan
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 003 - Semiotika. Syntax a sémantika všeobecne. Písmo
    Keywords marketing * reklama * inzercia * symboly * správanie spotrebiteľa * štúdie * výskum * Vysoká škola ekonomická v Prahe
    AnnotationVýznamné poslanie symbolov v marketingovom prístupe. Pohľad na niektoré výsledky výskumu v rámci grantu GAČR "Symbolika spotrebného správania" publikované katedrou marketingu VŠE Praha. Výskyt symbolov v reklame. Dekódovacie procesy. Skúmanie toho, ako symboly v marketingu vnímajú, dekódujú spotrebitelia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.