Number of the records: 1
Marketingové pojetí konkurenceschopnosti v EU
Title Marketingové pojetí konkurenceschopnosti v EU Author info Ludvík Čichovský Author Čichovský Ludvík Source document Marketing magazine. Č. 4 (2002), s. 24-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords konkurencieschopnosť * Česko * Európska únia * asertivita * efektívnosť * marketing * výhody konkurenčné * podnikanie * filozofia Annotation Vzájomná previazanosť konkurencieschopnosti s úspešnosťou, efektívnosťou a asertivitou. České firmy a ich chápanie konkurencieschopnosti. Ponímanie konkurencieschopnosti podnikateľských subjektov registrovaných a pôsobiacích na území EÚ. Konkurencieschopnosť v poňatí EÚ. Marketingová filozofia hodnôt a konkurencieschopnosť. Triády marketingovej filozofie hodnôt. Triády konkurencieschopnosti. Spôsoby merateľnosti konkurenčných výhod. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-6
article
Number of the records: 1