Number of the records: 1  

Marketingové pojetí konkurenceschopnosti v EU

  1. Title Marketingové pojetí konkurenceschopnosti v EU
    Author infoLudvík Čichovský
    Author Čichovský Ludvík
    Source document Marketing magazine. Č. 4 (2002), s. 24-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencieschopnosť * Česko * Európska únia * asertivita * efektívnosť * marketing * výhody konkurenčné * podnikanie * filozofia
    AnnotationVzájomná previazanosť konkurencieschopnosti s úspešnosťou, efektívnosťou a asertivitou. České firmy a ich chápanie konkurencieschopnosti. Ponímanie konkurencieschopnosti podnikateľských subjektov registrovaných a pôsobiacích na území EÚ. Konkurencieschopnosť v poňatí EÚ. Marketingová filozofia hodnôt a konkurencieschopnosť. Triády marketingovej filozofie hodnôt. Triády konkurencieschopnosti. Spôsoby merateľnosti konkurenčných výhod.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.