Number of the records: 1
Ethnocentrism and consumer evaluations of Czech made yoghurt
Title Ethnocentrism and consumer evaluations of Czech made yoghurt Translation Etnocentrizmus a spotřebitelské hodnocení jogurtů z české produkce Author info Ulrich R. Orth, Z. Firbasová Author Orth Ulrich R. Co-authors Firbasová Z. Source document Agricultural economics = Zemědělská ekonomika : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Roč. 48, č. 4 (2002), s. 175-181. - Praha : Ústav zemědělských a potravinářských informací, 2002. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.133 - Dopyt Keywords preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * dopyt spotrebiteľský * dopyt domáci * analýza conjoint * výskum trhu * Česko * produkty * prieskum spotrebiteľský * CETSCALE Annotation Štúdia sa zaoberá otázkou, nakoľko je možné prostredníctvom, spotrebiteľského etnocentrizmu meraného konkrétne formou CETSCALE, prípadne v kombinácii s vybranými demografickými a psychografickými pre mennými predikovať spotrebiteľské hodnotenie domácich produktov v komparácii so zahraničnými. Potenciálna aplikácia tohoto návrhu je identifikácia trhových segmentov, vytvorenie efektívnej stratégie marketingovej komunikácie. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/59205.pdf Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-6
article
Number of the records: 1