Number of the records: 1  

Ethnocentrism and consumer evaluations of Czech made yoghurt

  1. Title Ethnocentrism and consumer evaluations of Czech made yoghurt
    TranslationEtnocentrizmus a spotřebitelské hodnocení jogurtů z české produkce
    Author infoUlrich R. Orth, Z. Firbasová
    Author Orth Ulrich R.
    Co-authors Firbasová Z.
    Source document Agricultural economics = Zemědělská ekonomika : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Roč. 48, č. 4 (2002), s. 175-181. - Praha : Ústav zemědělských a potravinářských informací, 2002. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.133 - Dopyt
    Keywords preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * dopyt spotrebiteľský * dopyt domáci * analýza conjoint * výskum trhu * Česko * produkty * prieskum spotrebiteľský * CETSCALE
    AnnotationŠtúdia sa zaoberá otázkou, nakoľko je možné prostredníctvom, spotrebiteľského etnocentrizmu meraného konkrétne formou CETSCALE, prípadne v kombinácii s vybranými demografickými a psychografickými pre mennými predikovať spotrebiteľské hodnotenie domácich produktov v komparácii so zahraničnými. Potenciálna aplikácia tohoto návrhu je identifikácia trhových segmentov, vytvorenie efektívnej stratégie marketingovej komunikácie.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/59205.pdf
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.