Number of the records: 1  

Marketingové pojetí efektívnosti firem v EU a v ČR

  1. Title Marketingové pojetí efektívnosti firem v EU a v ČR
    Author infoLudvík Čichovský
    Author Čichovský Ludvík
    Source document Marketing magazine. Č. 2 (2002), s. 24-26, 71 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords efektívnosť * marketing * konkurencieschopnosť * podnik * Česko * Európska únia * hodnota pridaná ekonomická * filozofia
    AnnotationRozdielne chápanie efektívnosti u podnikateľských subjektov registrovaných v Českej republike a u firiem podnikajúcich a registrovaných v krajinách Európskej únie. České firmy a ich ponímanie efektívnosti. Firmy pôsobiace na území EÚ a pojem efektívnosť. Meranie efektívnosti v krajinách EÚ. EVA ako štandardné meradlo efektívnosti. Hodnotenie efektívnosti s využitím parametru EVA. Marketingová filozofia hodnôt a triáda efektívnosti. Triáda efektívnosti a marketing konkurencieschopnosti. Triáda efektívnosti podnikateľských subjektov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.