Number of the records: 1  

Marketingové pojetí úspěšnosti firem v EU a v ČR

  1. Title Marketingové pojetí úspěšnosti firem v EU a v ČR
    Author infoLudvík Čichovský
    Author Čichovský Ludvík
    Source document Marketing magazine. Č. 1 (2002), s. 24-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnikanie * firmy * Česko * Európska únia * výkony podnikové * konkurencia * filozofia
    AnnotationÚspešnosť (achive success) je podnikateľskými subjektami registrovaných v ČR a firmami podnikajúcich alebo registrovaných v Európskej únii chápaná odlišne. Integrácia ČR do EÚ a chápanie pojmu úspešnosť. Marketingová filozofia hodnôt a triáda úspešnosti. Triáda úspešnosti v chápaní firiem z EÚ.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.