Number of the records: 1  

Do kostola, či do obchodu?

  1. Title Do kostola, či do obchodu?
    Author infoAntónia Štensová, Dana Vokounová
    Author Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing magazine. Č. 5 (2002), s. 8-9 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords obchod * spotrebitelia * marketing * zamestnávatelia * práca nadčasová * práca nočná * práca vo sviatok
    AnnotationCharakteristické črty spotrebiteľov na slovenskom trhu. Vzťah obchodníka a zamestnanca. Negatíva zamestnanosti v nedeľu a vo sviatok.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.