Number of the records: 1
M-marketing iba módou?
Title M-marketing iba módou? Author info Katarína Janáková Author Janáková Katarína Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 5 (máj 2002), s. 21. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords m-marketing * spotrebitelia * komunikácia marketingová * multimédiá * nástroje marketingové * marketing mix Annotation M-marketing ako súčasť tzv. wireless marketingu by sa podľa odborníkov mal stať jedným z nástrojov marketingového mixu a súčasťou integrovanej marketingovej stratégie. Faktory úspechu a prekážky m-marketingu v praxi. Technologické štádiá vývoja ako predpoklady m-marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-6 + 9 príl.
article
Number of the records: 1