Number of the records: 1  

M-marketing iba módou?

  1. Title M-marketing iba módou?
    Author infoKatarína Janáková
    Author Janáková Katarína
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 5 (máj 2002), s. 21. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords m-marketing * spotrebitelia * komunikácia marketingová * multimédiá * nástroje marketingové * marketing mix
    AnnotationM-marketing ako súčasť tzv. wireless marketingu by sa podľa odborníkov mal stať jedným z nástrojov marketingového mixu a súčasťou integrovanej marketingovej stratégie. Faktory úspechu a prekážky m-marketingu v praxi. Technologické štádiá vývoja ako predpoklady m-marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.