Number of the records: 1  

Medzinárodné dimenzie Corporate Identity

  1. Title Medzinárodné dimenzie Corporate Identity
    TranslationInternational dimensions of Corporate Identity
    Author infoOtília Zorkóciová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document IBC. International business cooperation. Roč. 13, č. 2 (2002), s. 30. - Bratislava : INFORMEX, 2002
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords identita podniková * pojmy * teórie ekonomické * firmy * krajiny vyspelé * Slovensko * kultúra podniková
    AnnotationVymedzenie pojmu Corporate identity (CI). Medzinárodné dimenzie CI: monolitická identita, delegovaná identita, identita značky. Budovanie CI vo firmách na Slovensku.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE02 00209-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.