Number of the records: 1  

Sponzoring versus reklama v kontexte daňového dopadu

  1. Title Sponzoring versus reklama v kontexte daňového dopadu
    Author infoJán Mintál
    Author Mintál Ján
    Source document Poradca. Č. 12-13 (2002), s. 168-176. - Žilina : Poradca, 2002. ISSN 1335-1583
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.2 - Dane. Poplatky. Dávky. Odvody
    Keywords sponzorovanie * dary * reklama * podnikatelia * zmluvy * zmluvy darovacie * dopad daňový
    AnnotationDva základné spôsoby, ako sa pomoc podnikateľa neziskovým organizáciám prostredníctvom peňažných, resp. nepeňažných sponzorských darov môže zohľadniť v jeho hospodárskom výsledku vo forme zníženia základu dane. Určenie podmienok darovania prostredníctvom tzv. sponzorskej, resp. darovacej zmluvy alebo zmluvy o reklame. Obsah zmlúv a vzory zmlúv.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 8-13 + 7 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.