Number of the records: 1  

Choosing the distribution channel for meat products

  1. Title Choosing the distribution channel for meat products
    TranslationVýběr distribuční cesty pro masné produkty
    Author infoMarek Záboj
    Author Záboj Marek
    Source document Agricultural economics = Zemědělská ekonomika : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Roč. 48, č. 7 (2002), s. 327-331. - Praha : Ústav zemědělských a potravinářských informací, 2002. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob
    Keywords distribúcia * kanály distribučné * metódy distribučné * náklady * analýza nákladov * kvantifikácia * kritériá rozhodovania * mäsopriemysel * výrobky živočíšne * úlohy distribučné * predajne * kalkulácia nákladov
    AnnotationProblematika výberu distribučnej cesty a ponuka využitia vybraných metód, ktoré by mali prispieť ku konečnému rozhodnutiu o spôsobe distribúcie pre firmu zaoberajúcu sa výrobou a predajom mäsa a údenárskych výrobkov. Jedná sa o metódu priameho kvalitatívneho odhadu, súčtu vážených faktorov a určenia distribučných nákladov. Analýza distribučných nákladov dokazuje vyššiu efektívnosť pri distribúcii prostredníctvom vlastnej maloobchodnej predajne než pri predaji s využitím distribučného článku.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/59301.pdf
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.