Number of the records: 1
Riadenie skúsenosti zákazníka
Title Riadenie skúsenosti zákazníka : ako využívať neobyčajnú službu na vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka Translation Customer experience management Author info Chris Daffy, Preklad. Eva Pijáková Author Daffy Chris Another authors Pijáková Eva (Translator) Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 6-9. - Žilina : MASM, 2002 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * interakcia sociálna * psychológia riadenia * psychológia trhu Annotation Využívanie základných princípov ľudskej interakcie a služieb zákazníkom. Priblíženie problematiky riadenie skúsenosti zákazníka. Určenie oblasti vernosti svojmu zákazníkovi. Budovanie vzťahu založeného na dôvere. Použitie prístupu "obidvoch mozgových pologúl" na dosiahnutie závislosti zákazníka. Použitie mocniny +1 na vytvorenie "ÁCH" skúsenosti zákazníka. Vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1