Number of the records: 1  

Možnosti komunikácie so zákazníkmi z pohľadu systému manažérstva kvality

  1. Title Možnosti komunikácie so zákazníkmi z pohľadu systému manažérstva kvality
    TranslationPossibilities of communication with customers from the point of view of quality management system
    Author infoŠtefan Čangel
    Author Čangel Štefan
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 26-28. - Žilina : MASM, 2002
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords systém riadenia kvality * komunikácia * zákazníci * väzba spätná * spokojnosť zákazníkov * využitie počítačov * intranet
    AnnotationBudovanie systému manažérstva kvality v podniku. Komunikačné kanály s externými a internými zákazníkmi. Spôsoby komunikácie. Možnosti komunikácie s využitím výpočtovej techniky. Intranetová stránka o kvalite.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.