Number of the records: 1
Možnosti komunikácie so zákazníkmi z pohľadu systému manažérstva kvality
Title Možnosti komunikácie so zákazníkmi z pohľadu systému manažérstva kvality Translation Possibilities of communication with customers from the point of view of quality management system Author info Štefan Čangel Author Čangel Štefan Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 26-28. - Žilina : MASM, 2002 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Keywords systém riadenia kvality * komunikácia * zákazníci * väzba spätná * spokojnosť zákazníkov * využitie počítačov * intranet Annotation Budovanie systému manažérstva kvality v podniku. Komunikačné kanály s externými a internými zákazníkmi. Spôsoby komunikácie. Možnosti komunikácie s využitím výpočtovej techniky. Intranetová stránka o kvalite. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1