Number of the records: 1
Dostáva zákazník to, čo si myslíme?
Title Dostáva zákazník to, čo si myslíme? : (alebo Mystery Shopping - technika marketingového výskumu) Translation Does the customer get what we thing he does? Author info Dana Vokounová Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 2 (2002), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords výskum trhu * marketing * služby * kvalita * kancelárie cestovné * zákazky * techniky výskumné Annotation Osvedčenou výskumnou technikou, ktorej cieľom je pomôcť firmám dosiahnuť alebo zlepšiť štandard služieb je mystery shopping. Je to technika marketingového výskumu, ktorá používa špeciálne školených agentov, tajných zákazníkov, ktorí hodnotia druh a kvalitu poskytovaných služieb. Príklad použitia techniky mystery shopping v cestovných kanceláriách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1