Number of the records: 1  

Dostáva zákazník to, čo si myslíme?

  1. Title Dostáva zákazník to, čo si myslíme? : (alebo Mystery Shopping - technika marketingového výskumu)
    TranslationDoes the customer get what we thing he does?
    Author infoDana Vokounová
    Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 2 (2002), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords výskum trhu * marketing * služby * kvalita * kancelárie cestovné * zákazky * techniky výskumné
    AnnotationOsvedčenou výskumnou technikou, ktorej cieľom je pomôcť firmám dosiahnuť alebo zlepšiť štandard služieb je mystery shopping. Je to technika marketingového výskumu, ktorá používa špeciálne školených agentov, tajných zákazníkov, ktorí hodnotia druh a kvalitu poskytovaných služieb. Príklad použitia techniky mystery shopping v cestovných kanceláriách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.