Number of the records: 1  

Podniky, ktoré si na domácom trhu konkurujú, môžu byť v zahraničí partnermi

  1. Title Podniky, ktoré si na domácom trhu konkurujú, môžu byť v zahraničí partnermi
    Author infoJuraj Pistovič
    Author Pistovič Juraj EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 12, č. 38 (18. septembra 2002), s. 13A. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.1 - Hospodárska situácia
    Keywords výroba * hodnota pridaná spracovaním * vývoz * podnik malý * podnik stredný * SVE * informácie * systémy informačné integrované * trh zahraničný * Slovensko
    AnnotationPre rozvoj slovenského hospodárstva je nevyhnutné zamerať sa na rozvoj výroby s vysokou pridanou hodnotou a vysokou exportnou orientáciou. Rezervy vo využití inovačného a exportného potenciálu malých a stredných podnikov. Proexportná politika. Potreba vybudovania integrovaného informačného systému - snaha zhromaždiť roztrúsené informácie. Potreba rozšírenia služieb v zahraničí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 21-39 + 26 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.