Number of the records: 1
Marketing, public relations a kvalita (kľúč k úspechu)
Title Marketing, public relations a kvalita (kľúč k úspechu) Author info Ivan Žáry Author Žáry Ivan Source document Marketing magazine. Č. 8 (2002), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Keywords kvalita * normy ISO * normy kvality * služby * marketing * mienka verejná Annotation Kľúčový význam kvality výrobkov a služieb v procese globalizácie. 4"I" v marketingu služieb. Kvalita a public relations. Certifikácia kvality podľa noriem radu ISO. Podstata certifikácie kvality. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 7-12
article
Number of the records: 1