Number of the records: 1  

Stratégia CRM ako súčasť marketingovej komunikácie firmy

  1. Title Stratégia CRM ako súčasť marketingovej komunikácie firmy
    TranslationCRM strategy as a part of firm marketing communication
    Author infoMilan Jedlička
    Author Jedlička Milan
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 3 (2002), s. 33-35. - Žilina : MASM, 2002
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * zákazníci * stratégia marketingová * systém CRM * nástroje marketingové
    AnnotationRiadenie vzťahu so zákazníkmi - Customer Relationship Management ako jeden zo spôsobov, ktoré sa snažia o inovovaný pohľad na marketingovú komunikáciu. Príspevok približuje niektoré existujúce poznatky o CRM a posudzuje vhodnosť aplikovania na podmienky našej ekonomiky. Špecifikácia CRM. Filozofické odporúčania na aplikovanie CRM.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.