Number of the records: 1
Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka
Title Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka Author info Aleksandra Radziszewska, Stanislaw Borkowski Author Radziszewska Aleksandra Co-authors Borkowski Stanislaw Source document Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Roč. 3, č. 5 (2002), s. 14-17. - Žilina : SLCP, 2002. ISSN 1335-5961 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Keywords spokojnosť zákazníkov * firmy * riadenie kvality * certifikáty * analýza regresná Annotation Kvalita výrobkov alebo služieb ako základný faktor. ktorý slúži na uspokojenie zákazníka a splnenie jeho potrieb. Osobitné faktory, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka. Ohodnotenie uspokojenia zákazníkov s pomocou regresnej analýzy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-6
article
Number of the records: 1