Number of the records: 1  

Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka

  1. Title Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka
    Author infoAleksandra Radziszewska, Stanislaw Borkowski
    Author Radziszewska Aleksandra
    Co-authors Borkowski Stanislaw
    Source document Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Roč. 3, č. 5 (2002), s. 14-17. - Žilina : SLCP, 2002. ISSN 1335-5961
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Keywords spokojnosť zákazníkov * firmy * riadenie kvality * certifikáty * analýza regresná
    AnnotationKvalita výrobkov alebo služieb ako základný faktor. ktorý slúži na uspokojenie zákazníka a splnenie jeho potrieb. Osobitné faktory, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka. Ohodnotenie uspokojenia zákazníkov s pomocou regresnej analýzy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.