Number of the records: 1  

Hranice obsahu a foriem reklamných apelov a argumentov

  1. Title Hranice obsahu a foriem reklamných apelov a argumentov
    Author infoMilan Jedlička
    Author Jedlička Milan
    Source document Marketing magazine. Č. 11 (2002), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * filozofia * etika * komunikácia marketingová * komunikácia manažérska
    AnnotationFilozofická rovina chápania hranice reklamy ako špecifického nástroja propagačnej, či marketingovej komunikácie. Vymedzenie etických hraníc. Chápanie formy a obsahu. Význam etickej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.