Number of the records: 1  

Ekomanagement a ekomarketing - nové jevy ve strategii firmy

  1. Title Ekomanagement a ekomarketing - nové jevy ve strategii firmy
    Author infoRobert Chlebik
    Author Chlebik Robert
    Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 10, č. 4 (2002), s. 112-119. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2002. ISSN 0572-3043
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * stratégia podniková * ochrana prostredia životného * environmentalistika * spotrebitelia * výrobcovia
    AnnotationDegradácia životného prostredia a rast svetovej ekonomiky. Zmena firemnej politiky vo vzťahu k životnému prostrediu. Príklady inovatívneho ekomanažmentu. Motivácia a použitie environmentálneho marketingu vo firmách. Ciele environmentálnej strategickej aliancie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.