Number of the records: 1
Veletrhy jako komunikační médium?
Title Veletrhy jako komunikační médium? Translation May trade fairs serve as a communication medium? Author info Dušan Pavlů Author Pavlů Dušan Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 4 (2002), s. 25-26. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords veľtrhy * výstavy * komunikácia interpersonálna * komunikácia marketingová Annotation Pozícia veľtrhov v komunikačnom mixe firiem. Veľtrhy a výstavy ako médiá skupinovej komunikácie, ktoré zároveň vytvárajú špecifické a inšpiratívne prostredie pre intenzívnu interpersonálnu komunikáciu. Budúcnosť veľtrhov je v náraste špecializovaných veľtrhov s výrazným inovatívnym prínosom a bohatým odborným doprovodným programom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1