Number of the records: 1  

Je sponzoring iba pre silných a bohatých?

  1. Title Je sponzoring iba pre silných a bohatých?
    Author infoJán Vopálenský
    Author Vopálenský Ján
    Source document Marketing magazine. Č. 1 (2003), s. 16-17 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * podnikatelia * imidž * komunikácia * šport * kultúra * reklama * propagácia
    AnnotationKľúčové otázky sponzoringu z hľadiska sponzora. Vzájomný vzťah sponzoringu a sponzora. Prepojenie sponzora a sponzorovaného prostredníctvom produktov alebo výkonov s ich imidžom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.