Number of the records: 1  

Integrovaná marketingová komunikácia

  1. Title Integrovaná marketingová komunikácia
    Author infoMilan Jedlička
    Author Jedlička Milan
    Source document Marketing magazine. Č. 3 (2003), s. 12-13 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * predajcovia * zákazníci * komunikácia manažérska * trh * predaj
    AnnotationPodstata integrovanej marketingovej komunikácie (IMC) a faktory, ktoré na ňu vplývajú. Charakteristika IMC v rôznych podmienkach. Rozhodujúci predpoklad IMC. Základné odporúčania pri budovaní IMC.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.