Number of the records: 1  

Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu

  1. Title Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 25-29. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Keywords distribúcia * výrobky * dizajn * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * segmentácia trhu * marketing * stratégia marketingová
    AnnotationCiele distribučného kanála a jeho úspech. Tvorba a manažment distribučného kanála. Proces dizajnu distribučného kanála. Proces implementácie kanála. Vznik nových distribučných kanálov. Faktory ovplyvňujúce tvorbu dizajnu distribučného kanála.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.