Number of the records: 1
Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu
Title Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 25-29. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing Keywords distribúcia * výrobky * dizajn * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * segmentácia trhu * marketing * stratégia marketingová Annotation Ciele distribučného kanála a jeho úspech. Tvorba a manažment distribučného kanála. Proces dizajnu distribučného kanála. Proces implementácie kanála. Vznik nových distribučných kanálov. Faktory ovplyvňujúce tvorbu dizajnu distribučného kanála. Database ARTICLES References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1