Number of the records: 1  

Quo vadis výstavnícky priemysel

  1. Title Quo vadis výstavnícky priemysel
    Author infoAlexander Rozin
    Author Rozin Alexander
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 30-31. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Keywords veľtrhy * výstavy * agentúry * konkurencia * technológie informačné * technológie komunikačné * globalizácia * marketing mix * stratégia marketingová
    AnnotationVplyv globalizácie na výstavníctvo. Nové postavenie veľtržnej agentúry. Veľtrh ako multifunkčný nástroj marketingovej stratégie a marketingového mixu. Súboj veľtrhov a internetu. Perspektívy špecializovaných veľtrhov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.