Number of the records: 1  

Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie

  1. Title Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie
    Author infoRóbert Štefko
    Author Štefko Róbert
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 31-34. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.34 - Sociálna politika v podniku
    Keywords marketing * motivácia pracovná * marketing interný * odmeňovanie * súťaže * konkurzy * zamestnanci
    AnnotationNevyhnutnosť uplatňovania interného marketingu v podniku. Konkurencia v internom prostredí a pracovná motivácia. Teória relatívnej kompenzácie. Teória súťaže. Praktické príklady.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.