Number of the records: 1
Realizovať prieskum trhu nie je jednoduché
Title Realizovať prieskum trhu nie je jednoduché Author info Dana Vokounová Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 35-36. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords prieskum trhu * marketing * manažment * firmy * služby * práca tímová * informácie Annotation Prieskum trhu, jeho využívanie. Štruktúra a prehľad vývoja prieskumu trhu na Slovensku. Možné zdroje chýb pri realizácii prieskumu. Stanovenie cieľa prieskumu. Spolupráca medzi zadávateľom a realizátorom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1