Number of the records: 1  

Marketing vstupuje do sveta opery

  1. Title Marketing vstupuje do sveta opery
    Author infoMária Tajtáková
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 36-41. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * kultúra * zariadenia kultúrne * transformácia * organizácie neziskové * systémy informačné
    AnnotationVplyv transformačného procesu na kultúrne organizácie. Opera a ekonomická realizácia. Marketing opery v teórii. Marketingový model a marketingový mix v kultúre.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.