Number of the records: 1  

Podniková stratégia a kultúra hotela

  1. Title Podniková stratégia a kultúra hotela
    TranslationCorporate strategy and hotel culture
    Author infoAndrea Malovaníková
    Author Malovaníková Andrea
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 36, č. 1 (2003). - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2003. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Keywords hotely * stratégia podniková * kultúra podniková * vízie * manažment * manažéri * prieskum štatistický
    AnnotationPrieskum strategického smerovania hotelov a úroveň ich podnikovej kultúry. Formulovanie vízie a stratégie hotela patrí medzi najdôležitejšie úlohy vrcholového manažmentu. Strategická vízia ako základná koncepcia hotela. Kľúčové prvky obsiahnuté v strategickej vízii hotela. Stratégie uplatňované v hoteloch. Zručnosti manažérov pri tvorbe a realizácii stratégií. Realizácia stratégií. Faktory podnikovej kultúry hotela. Očakávania zamestnancov od zamestnávateľa. Očakávania hosťa od hotela. Odlíšenie hotela od konkurencie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.