Number of the records: 1  

Akú silu má vaša značka ?

  1. Title Akú silu má vaša značka ?
    Author infoRenata Môciková
    Author Môciková Renata
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 5 (máj 2003), s. 17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationWinning Brands je značkový systém riadenia spoločnosti ACNielsen, ktorý slúži na meranie efektu všetkých marketingových aktivít klienta na správanie spotrebiteľa k jeho značke s cieľom zvýšenia ziskovosti značky. Brand equity, Index Scores. Modulový charakter Winning Brands. Brand Loss analýza.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.