Number of the records: 1  

Marketing územia

  1. Title Marketing územia
    TranslationMarketing places
    Author infoFerdinand Daňo, Eva Hanuláková
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (2003), s. 23-28. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing územia * mestá * obce * rozvoj územný * imidž
    AnnotationPodstata a špecifiká marketingu územia a mestského marketingu. Koncepcia marketingu územia. Výhodnosť a opodstatnenosť uplatňovania marketingu v živote miest a obcí. Špecifikum marketingového mixu mesta. Imidž - obraz a jedinečnosť územia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE03 00465-001, dokument vo fonde SEK
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.