Number of the records: 1  

Stimuly a rozsah nákupného rozhodovania v maloobchodnej predajni

  1. Title Stimuly a rozsah nákupného rozhodovania v maloobchodnej predajni
    TranslationStimulus and consumer buying behaviour in retail store
    Author infoKornélia Richterová
    Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (2003), s. 90-100. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * nákup * predajne * maloobchod * hypermarkety * spotrebitelia * zľavy obchodné * úver spotrebiteľský * projekty
    AnnotationPoznatky z projektu VEGA 1/8001/01 " Nákupné správanie slovenského spotrebiteľa v podmienkach globalizácie maloobchodu". Prvá časť ukazuje pôsobenie dvoch faktorov predajne - cenových redukcií a aktuálnej absencie tovaru - na spotrebiteľský výber. Naznačuje vzťahy medzi nákupným zámerom a výsledkom procesu nákupu. Druhá časť sa zaoberá špecifickými znakmi nákupného rozhodovania zákazníkov hypermarketov, osobitne zainteresovanosťou spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.