Number of the records: 1  

Patrí 3 tisícročie marketingovej komunikácii?

  1. Title Patrí 3 tisícročie marketingovej komunikácii?
    Author infoJán Vopálenský
    Author Vopálenský Ján
    Source document Marketing magazine. Č. 7 (2003), s. 4-5 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * efektívnosť * filozofia * psychológia * nástroje marketingové
    AnnotationÚstrednou otázkou súčasnej marketingovej komunikácie je platnosť tradičných komunikačných konceptov, ústredným problémom sú spôsoby ako prekonať komunikačné bariéry, ústredným cieľom je nájsť efektívne komunikačné formáty, a napokon ústredným imperatívom je jej marketingová efektivita.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.