Number of the records: 1  

Marketingový výskum ako podmienka úspechu na trhu

  1. Title Marketingový výskum ako podmienka úspechu na trhu
    Author infoEva Letovancová
    Author Letovancová Eva
    Source document Vzdelávanie dospelých : časopis pre teóriu a prax výchovy a vzdelávania dospelých. Roč. 8, č. 1 (2003), s. 23-29. - Bratislava : Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých v SR, 2003. ISSN 1335-2350
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.378 - Obchodná sieť
    Keywords výskum trhu * prieskum trhu * marketing * metodika * získavanie informácií * spracovanie dát
    AnnotationPostupnosť krokov a oblasti, ktorým je potrebné venovať sa v súvislosti s vlastným marketingovým výskumom. Analýza a definovanie marketingového problému. Vyhľadávanie existujúcich marketingových informácií. Spracúvanie informácií. Výber cieľovej skupiny. Získavanie údajov od cieľovej skupiny (príprava dotazníkov a rozhovorov). Spracovanie výsledkov výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.