Number of the records: 1  

Reklama - čítať ju alebo pozerať ?

  1. Title Reklama - čítať ju alebo pozerať ?
    Author infoRoberta Ťapušíková
    Author Ťapušíková Roberta
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 7 (júl 2003), s. 54-55. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords kampane reklamné * ukazovatele * televízia * tlač * výskum
    AnnotationKtoré kampane majú väčšiu silu - televízne alebo printové, ich kombinácia ? Výsledky výskumu. Porovnanie mediálnych ukazovateľov kampaní v tlači a v televízii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12 + 7 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.