Number of the records: 1
Nástup integrovanej marketingovej komunikácie do firemnej praxe
Title Nástup integrovanej marketingovej komunikácie do firemnej praxe Author info aut. Milan Jedlička Author Jedlička Milan Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 5-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * firmy * technológie komunikačné * manažment * zákazníci Annotation Progresívny nástup integrovanej marketingovej komunikácie (IMC) do manažérskych komunikačných procesov. Hlavná podstata IMC. Budovanie systému IMC. Základné odporúčania pri budovaní IMC. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1