Number of the records: 1  

Metody matematické statistiky v marketingovém výzkumu

  1. Title Metody matematické statistiky v marketingovém výzkumu
    TranslationStatistics methods in the marketing research
    Author infoaut. Michal Medek, Stanislav Kudela
    Author Medek Michal
    Co-authors Kudela Stanislav
    Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. Mimořádné číslo (2003), s. 43-46. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Keywords prieskum trhu * marketing * výskum trhu * metódy štatistické * štatistika matematická * súbory štatistické * súbory výberové * indukcia štatistická
    AnnotationV poznaní trhu hrajú významnú rolu marketingový výskum či priamo výskum trhu a štatistické metódy pri ňom používané. Odlišnosti kľúčových termínov marketingový výskum a výskum trhu. Postavenie štatistiky v marketingovom výskume. Charakteristiky výberového štatistického súboru. Štatistická indukcia. Chyby vyskytujúce sa behom výskumu pri jeho vyhodnocovaní. Záverečné doporučenia pri zadávaní marketingového výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.